maanantai 3. syyskuuta 2012

Huh mikä viikonloppu

Viikonloppu oli kyllä varsin toiminnantäyteinen. Perjantain ratsastusten jälkeen oli selkä ihan jumissa. Onneksi huomenna pääsee hierojalle. Lauantaina meillä meni 3,5h Kirsin kanssa kun tehtiin Ruska mätsäriin palkintopussit. Hyvät lahjoitukset saatiin kyllä tälläkin kertaa! :) Maria-Helena (Matiaksen pikkusisko) auttoi mua vuohien karsinoiden ja Lennin karsinan siivouksessa. Mun tarvi itse siivota vain Tillin ja Reiskan häkki. Eipä tuolla selällä olisi kaikkea jaksanukkaa. Takatarhan siivosin kyllä sit viä itte.

Marianne kävi lauantaina Masin kanssa maastossa. Oli puhe että kävisi viä sunnuntainakin köpöttelemässä, mutta en nyt sit tiä että kävikö kun en ollu itte kotona. Mä lähdin sunnuntaina 9 aamulla järjestämään mätsäriä heti, kun olin saanu elukat hoidettua. Mulla kun oli kaikki palkinnot autossa, sain asetella ne rauhassa valmiiksi esille. Kävin mä sit Mincan kanssa kehässäkin pyörähtämässä. Sijoituttiin pentujen PUN2! :) Rodi oli tutun tyttärellä lainakoirana ja hekin sijoittuivat pienten SIN2! :)



Mätsärin jälkeen lähdin hakemaan Hannaa ja Nasua leiriltä. Olivat menneet molempina päivinä este ja koulutunnin. Sovittiinkin että Hanna ei tuu nyt sit maanantaina ollenkaa jotta saa Nasu vähä huilia. Pitäis käydä tekemässä maastolenkki sen kanssa kun jaksaa. Kerran Hanna oli muksahtanut esteillä alas, mutta ei onneksi ollut sattunut.

Matias on ahkeroinu tallin parissa! Sinne oli ilmestyny ensimmäiset pystytolpat, nyt voi jo vähä hahmottaa mihin ne karsinat tulee! ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!