maanantai 24. syyskuuta 2012

Älä tyrkytä minulle terapiaa, kaada lisää paskaa mun niskaan!

Voisko tämänhetkistä mielentilaa muuten enää kuvata... juuri kun olin ajatellu, että mikään ei voi mennä enää pieleen niin koin eilen illalla sellaisen järkytyksen ja menetyksen että itsesyyttelyn loppumiselle ei näy loppua... mun pieni rakas Muscani... :'( ...omasta ekasta pentueesta, oma ensimmäinen b&t kasvatti ja vieläpä narttu joka tottakai jäi kotiin kun sellainen pitkän odotuksen jälkeen syntyi... mun Muscani jäi eilen auton alle. x'( En ehtinyt kun ottaa Muscan syliin, kun näin sen silmistä että se oli siinä. Pienen häivähdyksen hetken näin sen silmissä sen tuskan minkä se koki kun jäi auton takarenkaan alle ja sitten se oli poissa. Itkin onnesta kun se syntyi ja sain sen pienen nyytin kädelleni. Nyt se kuoli samoissa käsissä, samassa sylissä, mutta surun kyynelten saattelemana. Vain sekunneissa elämä poistui siitä nyytistä joka oli mulle rakkain nuosta kaikista. :'(

R.I.P. RAPID MASTER'S MINOR MUSCA 22.7.2007-23.9.2012
 
 

Musca ja Black-pentue


Jostain syystä kun tein blogiin uutta ulkoasua, mun oli pakko laittaa Muscasta joku kuva tuohon yläbanneriin... tätäkö se nyt sitten tiesi... :(

7 kommenttia:

  1. Voi ei. :( Jälleen toivotan voimia kovasti.

    VastaaPoista
  2. Tämä tuntuu edelleen niin pahalta :´(

    VastaaPoista
  3. Kylläpä sinua nyt koetellaan kaikin tavoin. :( Olen todella pahoillani. :( Elämällä täytyy olla varattuna sinulle jotain todella kaunista kaiken tämän kärsimyksen jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon todella niin... sanotaan että ei ihmiselle anneta kärsimystä enempää, kuin mitä se jaksaa kantaa... no, mulla täytyy olla sit extravahvat hartiat kun tuntuu että taakka senku kasvaa. :'(

      Poista
  4. hurjan paljon voimia sinne! :(

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!