torstai 7. kesäkuuta 2012

The Versatile Blogger Award

Kiitos Outille haasteesta!

1. Kiitä bloggaajaa jolta sait haasteen
2. Lisää The Versitale Blogger Award-kuva postaukseesi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Nimeä 15 bloggaajaa
5. Ja kerro heille haasteesta!
Fakta 1
Mulla on jonkin sortin pakkomielle siivoamiseen. Jos lattialla on moskia tmv. mun mielestä liikaa, niin en pysty olemaan rauhassa ennenkö ne on siivottu. Sama kanihäkkien ym. kanssa. Ne on pakko siivota VÄHINTÄÄN joka toinen päivä, yleensä joka päivä. Enhän mäkää vedä vessaa vaan kerta päivässä vaan aina ku oon käyny siä. :D

Fakta 2
Tykkään menestyksestä. (Kukapa ei?) Ehkäpä sen takia tulee sit kuskattua kaikkia elukoita näyttelyissä sun muissa kissanristiäisissä. :D
Fakta 3
Edellistä kohtaa hankaloittaa vähän se, että mulla on jonkin sortin kisakammo. ^^ Sen vuoksi mun pitää hirveesti tsempata itseäni että pystyn osallistua esim. agilitykisoihin. Näyttelyt menee niin rutiinilla, että niiden takia ei tuu ressattua.

Fakta 4
Olen myös ehkä vähän täydellisyyden tavoittelija mitä tulee elukoiden osaamiseen. Jos en tiä, että homma sujuu oikein vähintään 95% kerroista, niin en mene kisoihin... xD

Fakta 5
En tykkää lomailusta ulkomailla, mulle riittää kotosuomi. Ja miten hienoja paikkoja sitä on monella jäänytkään näkemättä ihan kotimaassa!

Fakta 6
Mä innostun asioista nopeasti, mutta kyllästyn myös yhtä nopeasti.

Fakta 7
Mä rakastan nurmikonleikkaamista (kunhan saan tehdä sen ajettavalla!)! Onko mitää niin hienoa kun vastaleikattu SIISTI nurmikko. :D

Haastan seuraavat blogit:
Sydänmailla
Kassu ja Karkki
Joka paikan höylät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!