maanantai 17. joulukuuta 2012

Haaste

Saimme Hillalta ja Roosalta blogihaasteen vastata kymmeneen kysymykseen. Lisäksi tulisi haastaa 4 blogia vastaamaan samoihin kysymyksiin ja jatkamaan haastetta edelleen 4 blogille, mutta kun melkein kaikki tutut on jo tän tehny ni skippaan tän haastamisen.

1. Miksi aloititi blogin pitämisen?
Oon pitäny hevosilleni kotisivuja niin kauan, kun mulla on niitä ollut. Aluksi mulla oli ihan sivuilla kuulumisia osio jonne kirjoittelin meidän touhuista, mutta sitten vaihdoin sen blogiksi. Lopulta itse sivut on melkeimpä jääny vaikka ne vielä taka-alalla toiminnassa onkin.
 

2. Oletko kilpaillut / millä tasolla kilpailet?
Aina silloin tällöin jossain pienissä tallikisoissa. Kerran oon startannu alue-estekisoissa.

3. Kuinka kauan olet ratsastanut?
Olen touhaillut hevosten kanssa 6-vuotiaasta asti, kun mamman ja paapan työ tuli lv-tamma ja myöhemmin sille syntyi pari varsaa. Ne oli ravihevosia eikä niillä voinut ratsastaa, mutta kaikkea muuta niiden kanssa pystyi tehdä. Itse ratsastamisen aloitin 11-vuotiaana. Eli ratsastanut olen sen 15 vuotta, muuten touhaillut yhteensä 20 vuotta.

4. Koulu vai esteet?
Ehkä esteet, mutta silti tulee mentyä enemmän koulua. Maastoilu tosin on eniten mun juttu.

5. Valmennus vai kilpailut?
Valmennus!

6. Poni vai hevonen? Perustele.
Mä olen ehdottomasti enemmän poni ihminen! ;) Mutta pienet hevosteki käy. :D

7. Onko sinulla hoito-, vuokra- tai omaa hevosta?
13-vuotiaana sain ekan oman hoitohevosen naapurin lv-ruunasta. Sitä hoidinki sen kuolemaan asti. Pian sen jälkeen hankin ensimmäisen oman hevoseni, eestinhevostamma Rinin. Nykyäänhän mulla sit on tuo rist.ponitamma Nasu, c-ruuna Kami ja lv-r Masi.

8. Oletko hypännyt maastoesteitä?
Lähinnä itsetehtyjä.

9. Lempihevosrotusi?
Connemara

10. Korkein hyppäämäsi este?
85 cm muistaakseni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!