torstai 11. huhtikuuta 2013

Mistä noita heppojen liikuttajia tulee...?

Mulla ei oo kyllä tässä pariin viikkoon ollu ongelmia siitä, että joku liikuttais noita mun heppasia mun kanssa tai yksin. Tänäänki meinas olla ihan tungosta ja piti toiselle sanoa että tänään ei käy. :D

Viikonlopun hepat sai lomailla kun mä olin sekä la että su koirien kanssa mätsäreissä harjoittelemassa kevään näytelmiin. Ja ihan hyvällä menestyksellä! Lauantaina kaikki autossa olijat sijoittui ja Minca oli jopa BIS 5! Su Minca oli SIN3 ja Olivia SIN1 ja vuorostaan BestInShow5!  Saimi ei su sijoittunut, mutta sai sitäkin tärkeämpää kokemusta. :)

Olivia BIS5

Olivia 9kk ja Saimi 5kk Parikilpailun 2.sija! :)

Tiistaina Janika tuli mun kanssa maastoilemaan. Kierrettiin Jerkunlenkki ja mentiin vähän rauhallisemmin vaihteeksi. Mitä nyt Masi otti muutaman laukka-askeleen omin luvin... Nasukin malttoi kulkea ihmeen rauhassa. Puolessa välissä meinas alkaa kiihdytellä, mutta kun tajus jotta mulla ei oo aikomustakaa mennä ravia lujempaa niin malttoi sit loppumatkan.

Tiistai oli taas vapaata hepoille, mutta eilen (keskiviikkona) Marianna tuli liikuttamaan Masin. Kävivät tekemässä tunnin lenkin Hautakorvessa. Mä en jaksanu lähtiä mihinkää ku meni koko päivä TK:ssa. Vähä Masi oli vissiin kyttäilly, mutta niin se tekee aina kun menee maastossa yksin tai edellä.

Tänään oli sit taas Janikan vuoro tulla tallille ja Mariannakin tosiaan kysyi olisko voinu tulla, mutta oltiin jo käyty kärryttelemässä Hautsikassa Masilla. Nasu perähevosena, again. :P Takaisin kierrettiin vielä Jerkunlenkin kautta, niin tuli vähä pituutta enemmän lenkille. Kovin tyytyväisen näköisiä molemmat hepat siinä oli ravaillessaan rennosti eteenpäin. :) Masikin on alkanut pudottaa ihan kunnolla karvaa ja Nasu on päässy jo vauhtiin siinä hommassa! Ihan niinku ois vähä jo keventyny Nasun karva... Kamilta lähtee kans ihan tupsuina karvoja. Oi tule jo pian kesä ja lähtekää karvat pois! Kiitos ja kuitti. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!