lauantai 12. tammikuuta 2013

Matkassa Massikalla

Vähän on taas laiskottanu, mutta kirjoitan nyt taas usiamman päivän touhuja samalla kertaa. Nasu on taas parina iltana päässy mun ja koirien kans lenkille. Helppo lyödä vaan riimunnaru riimuun kiinni ja lähteä kävelemään. Lisäksi koirat saa vähä reippaampaa lenkkiä kun pystyn Nasulla ravailemaan välillä. ;) Ja taitaa Nasu tykätäkki noista lenkeistä enemmän kun normi ratsastuksesta kaikkine varusteineen.

Massikan kanssa kierrettiin tänään Jerkunlenkki. Mentiin se aika reippaasti, joten kiersin sitten vielä Koivistonlenkin jotta sain lenkkiin vähä pituutta lisää. Sen verran Masi hikos lenkillä jotta piti jättää se hetkeksi fleeceloimi päällä karsinaan. Masi oli taas oikein kyttäyspäällä eikä kyytissä uskaltanu oikein rentoutua ollenkaa. Koko ajan tuli jotaki sivuaskeleita tai kyttäämisiä. Kyllä Masi onki kiva kaverin perässä, silloin ei kyyläile mitään.

 Masin uusi kaulakappaleellinen toppis. Reunat ja remmit onki näemmä heijastavat.
 Huuruinen Nasu päiväheinillä.
Mä oon himoonnu näitä ratsastuskenkiä ainaki vuoden! Sain siskolta joululahjaksi 50€ lahjakortin Riimunnaruun ja kävin heti ostamassa nämä itselleni! Nämä on tosin niin hienot, sopii farkkujen kans ja on hyvät jalkaan, että malttaako näitä hevostelles ollenkaa pitää. :P

2 kommenttia:

  1. Hienot kengät ostit. :) Mullekki! Mulla ei oo mitään hienoja ratsastusvaatteita. Olis edes joku takki niin sais heittää iänikuisen kamalan vaaleansinisen takin roskiin. No, sitte ku työt alkaapi joskus hamassa tulevaisuudessa niin sitte..

    Mä tuun Massikkaa kokeilemaan tässä joku päivä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon yhden Pikeurin talvitakin ja hupparin malttanu ostaa. Siinä ne sit onki. :D

      Tuu vaan! Keskiviikkona me mennään Rodin kans S-joelle lääkäriin ja joku päivä tulee reissu Helsinkiin. En vain viä tiä mikä päivä.

      Poista

Kiitos kommentistasi!