maanantai 5. marraskuuta 2012

Ja Toyota kiitää...

Ku viikonloppuna vauhtiin pääsin, niin mitä sitä tänäänkää lopettamaan! Tein tänään pienen Seinäjoki-Ilmajoki-Vaasa-Kauhajoki turneen... pääsyynä se, että mun piti magneettikuvaan Lääkäritalolle tuosta olkapäästä. Tähän asti mut on vaan työnnetty sinne putkeen, mut nyt ne tökkäski mun olkapäähän varmaan puolen metrin neulalla varjoaineen ja se sattu! Sattuu edelleen...

Kuva saatiin otettua, mutta se pilas mun seuraavan suunnitelman. Olin näet menossa ratsastamaan Tahvolla, mutta eihän tuolla kädellä voinut sitä ajatellakkaan. Hyvä kun autolla ajo onnistui! Menin kuitenkin käymään tallilla ja kävelin Annemarin ja Tahvon kanssa pienen maastolenkin. Ajatuksena oli neuvoa mitä tehdä jos Tahvo alkaa kääntyillä, mutta eihän se mitään yrittänyt. xD Sädekehä sen päällä ihan häikäisi mut. xD Mut jotain pieniä vinkkejä yritin antaa mitä tehdä kun Tahvo joskus niin tekee.

Talleilun jälkeen ajelin vielä Vaasaan viemään Olivian kotiin. "Ollillekkin" teki oikein hyvää päästä ihmettelemään vähän vierasta paikkaa ja ihmisiä. Tahvo oli sen mielestä hirmuinen mörkö. :D

Ai juu ja unohtui eilen kirjoittaa, et Marianne kävi eilen Masin kanssa maastossa. Oli ukkelilla ollu kuulemma vähä virtaa. Ihmekös tuo kun pari viikkoa saaneet vaan olla. Mariannen hoitaessa Masia ratsastuksen jälkeen mä kiipesin karsinassa Kamin selkään. Ei se ollu moksiskaan. Vähä katteli et mitä, mitä, mutta enemmän sitä kiinnosti Masi ja heinät. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!