sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

VIHDOINKIN!

Meidän tallin lattia valettiin kökkäporukalla tänään! Mä oon niin odottanu tätä, että mun riemulla ei oo rajaa! :D Tosin nyt kun näki mille tasolle se tuli, niin kyllä se tosi on että ei se korkeus siitä vanhasta miksikään muuttunut. :/ Mutta niin se vähän noissa vanhoissa navetoissa menee. Ja toki onhan tuossa sit mahdollisuus korottaa joskus kattoa. Mutta korkeus kuitenkin yli 2m ja meillä on hepat niin vähän sisällä, että tuskin ne siihen kuolee että se ei oo sitä 2,5m. Ja varmasti tuo nyt kuitenkin talvipakkasilla on parempi, kuin ei mitää. Enkä mä rehdisti mitää yli 160cm tuonne ottaiskaa ihan heti. Kyl mun kääpiöt siä mahtuu oleen. ;P

Matias viimeistelee valua

Kuumuus on vaivannu hevosia usiamman päivän ja kolmena päivänä oonki sit ottanu koko konkkaronkan sisälle. Tänään sit kekkasin, että voin viedä Rainerin ja Kamin mettätarhaan. Ne patsasteli siä heti suojaan ja oli siä oikein tyytyväisen näkösenä. Nasun laitoin karsinaan ja Empun ja Fanin sit latoon "käytävälle". Mahtuivat siinä hyvin olemaan. Toiseen päähän oon tehny langoista vaan "hätävarakarsinan", mutta sinne ei nyt päässy ku valettiin lattiaa. Nasun oma on liian pieni noille pv:lle ja Kamin omassa liian matalat laidat. Kyl ne siä pysyy, mut parempi katsoa ku katua. Keskiviikkona laidunpaikkalaiset sit lähteeki ja .... oho! Melkein paljastin kuka tulee meille! :D

Jadekin lähti tänään kotia ja sen pennut onki sitten loppuviikosta valmiita uusiin koteihin. Toinen pojista, pikkuinen "Kettu" on vielä omaa kotiaan vailla. On se sellanen hurmuri että voi jospa voisin pitää sen itse... mutta ei, meille ei missään nimessä tule toista urosta!
Stellan pennut tuli tänään 2 viikkoa ja yhdellä jo silmät auki. :)

"Kettu"


Silmät sirrillä


Sisko ja sen veli ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!