torstai 26. tammikuuta 2012

Uutta blogia

Weeblyn blogi ei oikein ollu toimiva ja moni ei hoksannut ollenkaan että sinnekki voi jättää komenttia joten ajattelin vaihtaa bloggeriin. Sen käyttö on vielä vähän hakusessa, mutta eikö se tästä kun hieman harjoittelee....

Kertokaapas te blogissa kävijät, mikä on mielestänne toimivin ja helppokäyttöisin blogi (miksi) ja mitä blogipalveluja olette kokeilleet? Itse käytin kauan Wordpressiä joka toimi kyllä suht hyvin. Sivujen asettelut vaan meinas välillä pomppia miten sattuu ja kuvan lisääminenki tökki välillä. Weeblyn blogi oli mielestäni liian ilmeetön ja tylsä.

6 kommenttia:

  1. Vaikka Bloggerissa on joskus toimintahäikkiä, niin kyllä tää silti ihan ykkönen on. Tästä saa niin oman näköisensä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä en oo kyl saanu viä mieleisen näköistä, mut parempaan suuntaan ollaan menossa jo. :D

      Poista
  2. Nonni, tere tulemast!!
    Mä oon tykännyt kans tästä Bloggerista eniten!
    Nyt onkin paljon helpompi seurata tätä blogia ja kommentoida =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja on itekki helpompi seurailla onko muut päivitelly blogejaan. Tosin nytki tän päiväses jutus asettelut pomppi miten sattuu ku lisäsin kuvan... saa nähdä kauanko menee et multa menee hermo... :D

      Poista
  3. Ehdottomasti bloggeri on paras! :D Oonki jo jonku aikaa odottanu, että koskahan säki hoksaat vaihtaa bloggeriin, kun niin moni muuki on vaihtanu tähän ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitaasti mutta varmasti. ;D Mä oon viime vuoden helmikuus tehny tunnukset tänne. :D En jaksanu vaan paneutua käyttämiseen. ^^

      Poista

Kiitos kommentistasi!